TWÓJ KOSZYK 0 szt. - 0.00 PLN

Regulamin

Sklep internetowy DK - regulamin zakupów online

 

I. Informacje ogólne

1. Właścicielem serwisu www.dkplolska.pl jest firma DK Poska Sp. z o.o.- dystrybutor oferujący obuwie DK


II. Rejestracja i ochrona danych osobowych

1. Rejestrując się w serwisie www.dkpolska.pl, klient zostanie poproszony o podanie swoich danych poprzez wypełnienie formularza. Każdy klient ma prawo do wglądu swoich danych, posiada też możliwość ich zmiany. Rejestrując się klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych jedynie do potrzeb realizacji składanych na www.dkpolska.pl zamówień, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133 poz. 883).

2. System automatycznie wysyła klientowi e-mail zwrotny z prośbą o potwierdzenie rejestracji.

3. Nowy użytkownik uzyska dostęp do serwisu po weryfikacji wprowadzonych danych i autoryzacji użytkownika, którą przeprowadza Dział Handlowy. ( max 1 dzień roboczy )

4. Zaprenumerowanie elektronicznego newslettera, w którym przedstawiamy nowości i promocje, odbywa się automatycznie poprzez podanie adresu e-mail w procesie rejestracji nowego użytkownika. W każdym momencie użytkowania serwisu, klient może zażądać wyłączenia newslettera.


III. Składanie zamówień

1. System rejestruje składane zamówienia 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

2. Złożone zamówienie może być korygowane lub anulowane wyłącznie poprzez kontakt z działem handlowym. Nie dotyczy to zamówień już wysłanych (zrealizowanych).

3. W przypadku braku możliwości sprawdzenia lub skorygowania zamówień budzących wątpliwość lub zawierających niekompletne dane, nie zostaną one zrealizowane.

4. Ceny towarów dostępnych w systemie sprzedaży są cenami netto, wyrażone są w złotych polskich . Informacje o podanych cenach obowiązują w chwili składania zamówienia do czasu jego realizacji i w tym czasie nie ulegną zmianie. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

6. Po wysłaniu zamówienia, na adres Państwa skrzynki e-mail wpłynie wiadomość z informacją o Państwa zamówieniu. Wiadomość jest wysyłana automatycznie na adres skrzynki e-mail podany podczas rejestracji.

7. Ostateczne potwierdzenie cen, ilości oraz terminu i sposobu dostawy oraz sposobu płatności następuje wyłącznie poprzez kontakt z naszym Działem Handlowym.


IV. Faktury

1. Każdemu Klientowi, który dokonuje zakupów w systemie wystawiamy fakturę VAT. Dokument ten jest podstawą wszelkich roszczeń reklamacyjnych.


V. Formy płatności

1. Płatności można dokonać:

  1. przelewem bankowym przed wysłaniem towaru do klienta - po otrzymaniu faktury VAT na zamawiany towar (e-mail lub faks), prosimy o dokonanie wpłaty na konto:
    Bank Millennium S.A. nr 24 1160 2202 0000 0001 9498 8123
    i przesłanie kopii przelewu mailem robert@dkpolska.pl .
  2. pobranie gotówki przy odbiorze towaru - klient płaci w momencie odbioru przesyłki. Wysokość pobrania ograniczona jest do 6 000 zł brutto (wymóg firmy kurierskiej ). Powyżej tej kwoty przesyłki muszą być rozbite na kilka dostaw (jednorazowa dostawa nie może przekraczać kwoty pobrania wynoszącej 6 000zł).
  3. gotówką w siedzibie firmy – towar można odebrać osobiście z naszego magazynu mieszczącego się w Mroków ( gmina Wólka Kosowska ) , al.Krakowska 23a (wymagane jest wcześniejsze potwierdzenie odbioru przez kupującego)


VI. Czas realizacji

1. Czas realizacji zamówienia wynosi:

  1. płatność przelewem – od 1 do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu zapłaty za zamawiany towar na koncie firmy .
  2. pobranie gotówki – od 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia sposobu płatności za pobraniem (potwierdza telefonicznie lub mailowo Dział Handlowy)
  3. gotówka w siedzibie firmy – magazyn firmy  wydaje towar od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 (wymagane jest wcześniejsze potwierdzenie odbioru przez kupującego)

2. Firma DK Polska  zastrzega sobie możliwość czasowego braku określonego towaru. W takich wypadkach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną o zaistniałym fakcie oraz najbliższym możliwym terminie realizacji reszty zamówienia. Klient może w takiej sytuacji anulować zamówienie.


VII. Dostawa i koszty transportu

1. Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Wszystkie przesyłki są realizowane przez firmę kurierską do rąk własnych odbiorcy. Dostawa powinna nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu nadania przesyłki.

3. Koszt przesyłki zależy od wysokości zamówienia oraz historii zakupów klienta - standardowa opłata wynosi: 17zł (brutto) za paczkę ( 2 kartony - czasami 1 lub 3 )

4. W przypadku płatności za pobraniem pieniądze należne za towar należy przekazać kurierowi dostarczającemu zamówiony towar. Jeżeli kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem zostawia awizo z numerem telefonu i informacją o powtórnej próbie dostarczenia przesyłki następnego dnia. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu siedmiu dni od momentu drugiej próby doręczenia, zostaje zwrócona do nadawcy. Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku.


VIII. Reklamacje

1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z firmą telefonicznie pod nr +48 796-909-029 lub mailowo na adres biuro@dkpolska.pl

2. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy tylko w formie pisemnej - listownej w terminie ustawowym.

3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy DK Polska nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.